Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Майський Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Майський Г. Ю. Суть педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Ю. Майський // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 564-567. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_90
| 2. |
Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_45 Проаналізовано зміст і методику організації педагогічної практики у ВНЗ. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики.Проведен анализ содержания и методики организации педагогической практики в ВУЗ. Определена роль педагогической практики в процессе формирования профессиональных умений будущих инженеров-педагогов. На основе эмпирических данных описаны трудности, с которыми сталкиваются студенты в процессе педагогической практики.The paper analysis the content and organization of practice teaching methods in higher education. The author defines the role of teaching practice in the formation of professional skills of future engineers and teachers. The article describes the difficulties based on empirical data faced by students in the teaching practice.
| 3. |
Майський Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики [Електронний ресурс] / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_3 На основі аналізу наукової літератури розглянуто існуючі концепції з питань організації педагогічної практики. Описано прогностичну модель організації неперервної педагогічної практики, яка включає такі рівні: репродуктивний, адаптивний, локально-моделювальний, системно-моделювальний, а також поведінку і діяльність. Модель подано у вигляді системи, що включає гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний та організаторський компоненти.На основе анализа научной литературы рассмотрены существующие концепции по вопросам организации педагогической практики. Описана прогностическая модель организации непрерывной педагогической практики, которая включает в себя такие уровни: репродуктивный, адаптивный, локально-моделирующий, системно-моделирующий, поведение и деятельность. Модель представлена в виде системы, которая состоит из гностического, проектировочного, конструктивного, коммуникативного и организаторского компонентов.The article on the basis of analysis of scientific literature review considered existing concepts on the organization of pedagogical practice. The author described predictive model for the organization of continuous teaching practice, which includes the following levels: the reproductive, adaptive, locally-modeling, system modeling, system modeling the behavior and activities. The model is represented as a system, which consists of a gnostic, design, structural, communicative and organizational components.45 organization, pedagogical practice, organization model of continuous teaching practice, levels, system, component.
|
|
|